luni, 8 iunie 2009

Gand. Schimbare.

Ma gandeam de ceva vreme la o resuscitare a acestui blog. Motivul pentru care l-am creat inca imi este incert, iar motivele pentru care nu am o activitate continua ar fi prea multe de enumerat. In ultima vreme m-am schimbat destul de mult conceptiile despre viata si oameni, fiind influentata de diversi factori; oricum pentru cine poate trece de la o prima citire la o analiza mai aprofundata va intelege mai bine urmatoarele citate.
  • Iti creezi propriul univers pe masura ce traiesti. -W. Churchill
  • Fa primul pas cu incredere. Nu trebuie sa vezi intrega scara. Pur si simplu paseste. -M. L. King
  • Tot ceea ce suntem este rezultatul a ceea ce am gandit. -Buddha
  • Imaginatia este totul. Este puterea de previziune a ceea ce va urma in viata. -A. Einstein
  • Orice lucru conceput de minte poate fi realizat. -C. Stone
  • Rezistenta impotriva unui lucru il face sa persiste. -C. Jung
  • Fie ca gandesti ca poti, fie ca gandesti ca nu poti, oricum ai dreptate. -H. Ford
  • Urmeaza-ti fericirea si universul iti va deschide usi acolo unde erau doar ziduri. -J. Campbell
  • Daca ne-am da seama de cat de puternice sunt gandurile noastre, nu am mai avea nici un gand negativ.
  • Ceea ce simti este oglinda perfecta a devenirii tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu