duminică, 25 octombrie 2009

Vita de Vie

Ieri seara, primul meu concert Vita de Vie. Am ajuns la locul cu pricina si am cautat o prietena care mai mult sau mai putin avea masa. Am gasit-o si sa zicem ca am reusit sa mai indesam 4 scaune la masa deja superaaglomerata. Atmosfera de stup -mic, inghesuit da' plin de viata; pe scurt, genu' meu de loc :D .

Asadar, stateam "la masa" foarte chill si iata-l pe solist la 20 cm in fata mea. Frumoasa priveliste, n-am ce comenta; si el statea la fel de chill in timp ce-si aprindea o tigara.
Apoi a inceput concertul si lumea sa se dezlantuie. Cum spuneam, mic, inghesuit, dar foarte tare frate! Ma rog, lumea asta de care vorbesc chiar se dezlantuia asa ca am fost nevoita sa mai fac si naveta masa-"scena". In orice caz, am ajuns si in primul rand, alaturi de -il voi numi- "S" chiar inainte sa inceapa melodia cea mai la suflet -VARZA- si de aceasta data tot fata in fata cu solistul, dar mai important cine era alaturi...
Pe scurt, s-a meritat.

Un comentariu: