marți, 21 iulie 2009

Un Sfarsit vine cu Un Inceput

17:42 Probabil imi va lua ceva timp sa scriu postarea asta pentru ca adesea ma razgandesc in ceea ce preivesc ideile dar altfel nu se prea poate.Si sa revin la ce vroiam sa spun.
Ceea ce scriu ma reflecta pe mine, dar oare ceea ce e scris se observa ca fiind parte din autorul sau? Imi place sa cred despre om ca e precum o opera de arta: se naste, trece prin multe schimbari, si in cele din urma e gata.
Urmatoarea idee: nu-mi plac oamenii care n-au pic de latura artistica, care sunt complet mediocri si nici cei care exagereaza. Cum s-ar spune: nici prea-prea, nici foarte-foarte. Si legat de om ca o opera de arta e si o parte buna, cea in care ne schimbam dupa bunul plac si partea buna-rea care e legata de conjunctura.
Ei, si iata-ma in fata unor schimari pe care poate ca de mult am vrut sa le fac dar am ezitat; si dupa cum se spune: nimic nu e sa dureze o vesnicie.

Un comentariu:

  1. In the end of all things, you will find a new beginning. :)
    Btw, nice post, si don't worry, be happy. ;)

    RăspundețiȘtergere