marți, 30 iunie 2009

Despre ganduri si nu numai

Sunt atatea lucruri despre care as putea sa vorbesc (sa scriu) si totusi cand sunt pusa in fata faptului se manifesta acel trac, de cele mai multe ori incontrolabil. Am realizat de mult timp lucrul asta si am incercat prin diverse cai sa-l remediez. Si pentru ca fiecare lucru are un motiv, m-am intrebat "de ce?", iar cateva din raspunsurile care mi-au venit ar fi: nesiguranta, incertitudine chiar lipsa de incredere. Dar pentru ca toate lucrurile sa aibe un sfarsit bun se cer trei pasi: constientizare, admitere si in final schimbare. In orice caz cred ca cea mai importanta e dorinta de schimbare si sa nu uitam de efectul placebo. Despre efectul placebo as putea spune ca este o ecuatie cu mai multe necunoscute care presupune sa crezi in ceva ca si cand acel ceva ar exista deja.
Pentru ca gandurile si imaginatia pot face la fel de multe, daca nu si mai multe decat logica si stiinta iar in opinia mea toate raspunsurile le vom afla in momentul in care ele vor fi imbinate in proportiile potrivite.

Un comentariu: